GRATIS Stappenplan naar Financieel Bewustzijn
Download 'm hier >>

Page content

Een echte win-winsituatie!

article content

Een echte win-winsituatie!

 

Wat is het toch fijn om elkaar te helpen!

 

Pas geleden ben ik geswitcht van doelgroep; van particulieren naar ondernemers. Ik was al even half-half bezig, maar laatst heb ik dan toch echt die knoop doorgehakt.

Ik ben er voor: ondernemers die wel weten dat hun bedrijf goed loopt, maar niet precies weten hóé goed en hier graag meer inzicht in willen hebben. Ondernemers die graag nog meer winst willen overhouden om hun droomdoelen te realiseren.

 

Waarom heb ik deze overstap gemaakt?

Ik zal heel eerlijk zijn; één van de redenen is dat ik van budgetcoaching voor particulieren niet kon leven. Het is (sowieso) lastig om op tijd aan de bel te trekken, om je trots en/of schaamte aan de kant te schuiven en toe te geven dat je misschien wel een probleem hebt…of gaat krijgen als je op dezelfde manier verder gaat.

Dit is niet alleen voor particulieren zo, hoor. Ook voor ondernemers, maar ik richt me nu dan ook niet voor niets op de ondernemer die – zoals de eerste onderneemster als klant zo mooi zegt – van de passagiersstoel af wil en weer achter het stuur wil zitten. Zelf.

Ik werk heel graag met mensen die zichzelf en hun bedrijf willen ontwikkelen, die willen weten waar ze aan toe zijn, maar een stok achter de deur nodig hebben. Een sparringpartner, iemand die hen snapt en verder kan helpen.

Want de meeste ondernemers zijn echte doeners, die willen niet naar die cijfers kijken, zich daar niet mee bezig houden. Ik ben een voeler/willer en ik wil dat wél. Dat is dan ook één van de redenen waarom ik juist dit werk doe!

 

Maar moet ik dan mensen gaan uitsluiten?

Nu is het zo dat ik iemand ben die niet graag mensen uitsluit. Dat kan en wil ik niet. Maar het is goed om een doelgroep te kiezen, omdat ik mijn diensten en communicatie erop kan afstemmen. Zo weet jij als je dit leest of je gebruik zou willen en kunnen maken van mijn diensten of niet. Of jij er iets aan zou kunnen hebben.

Je hoort wel eens: ‘als je alles voor iedereen wilt zijn, ben je voor niemand iets’. De boodschap komt dan niet over, niemand voelt zich aangesproken. En dat wil ik natuurlijk vermijden. Als ik weet wat ik wil, dat uit en laat merken, dan pas kun jij écht voor mij kiezen. Daarom is dat zo belangrijk (in ondernemersland).

 

In het kader van niemand willen uitsluiten, een heldere boodschap én Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen heb ik het volgende bedacht:

Jij als ondernemer die met mij in zee gaat en mij betaalt, bent heel sociaal bezig. Want doordat jij mij betaalt, kan ik óók die particulier helpen die mij niet kan betalen, maar mijn coaching wel goed kan gebruiken. Daarnaast breng jij natuurlijk meer overzicht en rust aan in jouw business. Waardoor ook jij jouw klanten beter van dienst kan zijn.

 

Dit is dus een echte win-winsituatie!

 

Ben je nu benieuwd naar de Budgetcheck; een tool door mij ontwikkeld om jou te helpen met dat overzicht? Wil jij rust, weten waar je aan toe bent en meer winst overhouden? Neem dan zeker contact met me op voor meer info!

Comment Section

0 reacties op “Een echte win-winsituatie!

Plaats een reactie


*